2012. február 16., csütörtök

A mai napon a barátnőm egy kávéra "ugrott" át hozzám, a vége az lett,hogy  lapáttal
mentünk segíteni,hogy az utcánkba be tudjon kanyarodni, mert elakadt az autója a
kanyarban.Az egyéni vállalkozók bevallási határideje február 27. Időben be akartam
adni az  interneten keresztül Magyarország NAV portálján. A dolog balul sült el,
mert körülbelül 4 órás kísérletet folytattam a továbbításra, kiírta a rendszer, hogy
hibás a nyomtatvány, a javítás után szintén hibás jelzést mutatott. Megállapítottam
könyvelőkkel való konzultáció után,hogy szerintük maga a nyomtatvány kitöltő
program a hibás, várjak vele, biztos ki fogják javítani. Ezért aztán majd sokan

az utolsó pillanatban tudják beküldeni a bevallásukat. Én is.
Pár nap múlva szintén megpróbálom a beküldést.
Ezzel kapcsolatban jutott eszembe,hogy Magyarország az egyik  olyan ország,
ahol a bürokrácia a legnagyobb. Ezt nem én állítom a rádióban hallottam.

Mivel őstermelőtől vásároltam étkezési almát ami nagyon finom volt, kezdtem
az interneten keresni,ki árul termelői almát. Nem találtam. Mi lehet az oka?
Szeretném megtudni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése