2012. február 12., vasárnap

A mai nap otthon töltöttem az időmet, készülök a jövő heti munkára.
Estére viszont elkezdett esni a hó. A munkába lehet, így reggel nem indulok el.
Nagyon finom halászlét főztem ma ebédre.  A halászlét én egy sajátos módszerrel
készítem el. l,5 kg-os halat veszek. 4 közepe s fej hagymát felszelem, vízben fel-
teszem, puhára főzöm. Amikor megfőtt mixerrel pépesítem. Felteszem a vizet a
halászlének, beleöntöm az összeturmixolt hagymát, teszek bele hüvelyes paprikát,
paradicsomot, ha nincs paradicsom,akkor paradicsomlét. felforralom beleteszem
a felszeletelt halat, amikor felforr, beleteszem  a piros tört paprikát. A paprikát
mindig Bogyiszlóról hozom, mert páratlan  a színe, és az íze.
Nagyon sürü,és finom halászlé lesz, amihez tésztát főzök.
Mivel más programom nem volt, nekiálltam egy gyöngy nyakláncot megfűzni, amit
már régen kinéztem, ha elkészül is megmutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése