2012. február 9., csütörtök

Ma már éreztem,hogy tennem kell ebben a nagy pihenésben valamit.
Felhívtam a Cargill céget ahol a kukoricámat tárolják, de ők még nem
dolgoznak. A felvásárlási árat szerettem volna  megtudni,mert szerintem
van változás. Nagyon furcsa, hogy Magyar országon  egy Amerikai kereskedő cég
ilyen nagy volumenben kereskedik, szinte az  egész piacot lefedi. Miért nem magyar
kereskedő tudott így megerősödni?
 Megrendeltem a 27 %-os pétisót a nagykereskedéstől
mert a tv-ben és a rádióban elhangzott,hogy kevés a műtrágya és a vetőmag az
országban. A pétisó tonnája 85ooo.- Ft + Áfa, ami 27 %-ra emelkedett.
Egy hektárra o,5 tonnát szórok ki, ami hatóanyagban 135. A technológia:
2 mázsa kora tavasszal, 2 mázsa szárba szökéskor, l mázsa pedig kalászo-
láskor. Azt hiszem, furcsa a legnagyobb télben erről  gondolkodni, de a
tervezéssel kezdi az ember a gazdálkodást. A terv után jön a végrehajtás
első lépésben a megrendelés. Érdekes a bekérő számlát holnapra már meg
is küldik. Hiába a kereskedő rögtön kasziroz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése