2012. február 2., csütörtök

 Szeretném ha többen tanulnának az esetemből, ami úgy hallom gyakori.
Kb.3 hónapja kezdődött, de talán előbb is. Elkezdtem köhögni, de időnként
fulladásos köhögésem volt. Tréfásan a kollégáim azt mondták,hogy nagykabátot
már ne vegyek. Közben volt egy megfázásos köhögésem is, náthával.A náthám
elmulott a köhögésem nem. Elmentem az háziorvosomhoz a panaszommal,meg-
hallgatott és azt mondta nem hall semmit,de menjek el tüdőszürőre.
Elmentem, szerencsére semmit nem láttak. 2 hét múlva visszamentem a háziorvoshoz
 kérdezte hogy vagyok, én panaszkodtam hogy  állandóan rohamszerűen köhögök.
A vérnyomásomra a gyógyszereket felírta,én pedig kiváltottam.
Este már nagyon idegesített a köhögési roham. Ezen már nagyon elkeseredtem
 Mivel 2 hónapja elkezdtem a paleo étrendet, és a trigicerin és a koleszterin értékek
a normális értékeknek megfelelően beállt, az erre való gyógyszer szedését abbahagytam.
Gondoltam egy merészet, és a vérnyomás gyógyszereit másnap egyiket sem vettem be.
Csodák csodája, délután azt vettem észre,hogy nem köhögök.
Igaz a vérnyomásom kicsit felment. Szintén elmentem a háziorvosomhoz megbeszélni
a tapasztalatomat. A rendelőbe azt mondták  mosolyogva,  hogy
szokott ilyent okozni az egyik gyógyszer!  A doktor úr javasolt,illetve irt egy másik
fajtát.! Érdekes eset,és egy a sok közül,hogy mennyi problémát okoznak a gyógyszerek
és szinte  senki nem figyel rá.
Remélem minden gyógyszert el fogok hagyni,mert a paleo étrenddel szeretném rendbe hozni
a vérnyomásom.
Mi ebből a tanulság?
Nagyon sok következtetést tudok belőle levonni, ezeket inkább nem is írom le,mert nagyon
elszomorít.
De végre nagyon jól érzem magam nagyon hosszú idő után,és ez az érzés isteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése