2012. február 11., szombat

A csendes hóesésben elgondoltam,hogy ma elmegyek masziroztatni magam  a helyi
termálfürdőben. Láttam, hogy  kiírva a pénztárnál csokoládés,és celluliti masszázs 3000.- FT
Nosza telefont ragadtam, kaptam időpontot l4.10 percre. Az időpont rendben is volt.
Odamentem a megadott időpontra. A jegy kiadónak mondom,hogy megjöttem a masszázsra.
Azt kérdezte, hogy fürödni nem megyek. Nem, én csak masszírozást szeretnék.
Azt nem lehet! hangzott a határozott válasz. Fürdés nélkül nem lehet.
Én csak massziroztatni akarok. Nem értem. Vendég alig van,és ilyen előírások
hogyan lehetnek, hogy fürdés nélkül nem lehet massziroztatni.
Régen még a megboldogult "béke időben" 1945 előtt azt mondták,hogy  aki fizet, az rendel.
Hiába van magán tulajdonban a fürdő,úgy látszik nem a vendég az első.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése