2012. február 22., szerda

Hétfőn folytattam a bürokrácia leküzdését.  Nagyon nyugodt lelki állapotban nekiültem az
adó bevallásom elkészítésének. Csődöt mondtam. Egyetlen X beírásával elrontottam 6 bejegyzést.
Ezt kijavítva a 6 hiba megszűnt, 4. pontot jelöltem meg a bevalláson adózási módnak, ami azt je-
lenti,hogy a hasonlítási alap kisebb, mint az az összeg ami után fizetni kell az adót. Mivel ez így is van
matematikailag kiszámolva, ugye bejelöltem. A rendszer erre kiírta,hogy hibás a bevallásom.
Próbáltam sok mindent a jelölésekkel,de hibás maradt a bevallásom. Úgy gondoltam,lesz, ami lesz,
beküldöm így a bevallásom, az Ügyfél kapun keresztül elektronikusan. A rendszer befogadta,
kíváncsi leszek majd,ha feldolgozzák a bevallásom,jó lesz-e vagy kapok egy dörgedelmes levelet a
NAV-tól./Nemzeti Adó és Vám hivatal/
Ragyogó időjárás van, nagyon szépen olvad a hó fokozatosan. Közeleg a tavasz. A szép napsütésben
nagyon jó kedvem támadt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése