2012. január 2., hétfő

A mai napon általános ügyintézésbe kezdtem. Ami manapság nagyon körülményes, elmentem a Falugazdászokhoz,mert ki szeretném váltani az őstermelői igazolványt, ami nem egyszerü,mert vállalkozásból ki kell vezetni a mezőgazdasági tevékenységet,csak utána válthatom ki az  igazolványt.
 Felvilágositottak,hogy otthon az interneten is megtehetem,ezért nem kell az okmány irodába mennem, örültem hogy egyszerüen meg tudom oldani kényelmesen.
Sajnos mikor  a számitógépen a Magyarország.hu ügyintézői oldalra beléptem, kiderült,hogy a tevékenységek módositását,csak az okmányirodákon keresztül lehet változtatni.
 A továbbiakban az adóhivatali adószám kérés elmaradt,mert  csak csütörtökön tudok ügyet intézni.  

Az igazolvány kiváltását a kedvezményesebb adózás miatt szeretném kiváltani,de remélem,hogy legközelebb már el tudom intézni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése