2012. január 26., csütörtök

A mai napom korán reggel azzal kezdődött,hogy igazolásért mentem a bankba.

Az igazolást    a NAV /Nemzeti Adó és Vámhivatal/  vittem ÁFA ellenőrzésre.
Szerencsém volt. A fiatalember aki az ellenőrzést végezte, a korát tekintve
ugy kezdődik,hogy huszon..... valamennyi. Nagyon kedves udvarias volt velem.
Voltam már korábban is ugyanilyen ellenőrzésen, akkor olyan morozus kötekedős
emberekkel hozott össze a véletlen.
1 óra alatt megcsinálta az ellenőrzést, a jegyzőkönyvet is elkészitette. Mindent rendben
talált.

Délután 5 órára a Városházára mentem a Polgármester közmeghallgatást tartott.
Nagyon sokan voltak, igy nem vártuk meg a végét.
A Müvelődési Házba 17.30-ra meghivásom volt a Zepter cég bemutatójára.
A Zepter termékek nagyon szépek, és jók is, sajnos a jövedelmünkhöz képest
igen drágák. A viztisztitó amit ajánlottak 198.000.- Ft volt, a porszivó ami tényleg
igen szuper, akkumulátoros,3,6 kg sulyú, 89.000.- Ft
Azért tudtam volna választani.  Ugy gondolom, sokan ismerik a bioptron lámpát,
a levegőtisztitót, mindkettőt  szeretném megvásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése