2012. június 28., csütörtök

Amszterdam egy nagyon forgalmas, emberbarát, és békés város. Rendőrt én az egy hét alatt a belvárosban
nem láttam, pedig minden utcában, igy követik egymást az üzletek: kávézó, söröző vendéglő, aztán egy
kis élelmiszer üzlet, vagy más ajándék üzlet, aztán kezdődik elölről, kávézó,stb.
Az első nap tettem gyalogosan egy sétát, körülnéztem. A közelben találtam egy kinai üzletet, abban
mindenféle fűszer volt, és mindenféle mag/pl. vörösbab, lencse, rizs stb/ . Az üzletben zöldségfélék is találhatók voltak, pl. hagyma féléken tul, bambuszrügy stb. Megnéztem Anna Frank házát, kb. l km-es
hosszú sor állt, hogy bejusson a lakásba. Voltam egy tulipán múzeumba, egy sajtmúzeumba.A Hollandoknak
sajtjuk, és tulipánjuk van, mindkettő minden változatban, és minőségben . A sajtjuk nagyon finom, a
A virágpiac

sajtmuzeum

sajtmuzeum, eladó  kislánnyal, népviseletben
tulipánjuk, gyönyörű . Mindkettőből vásároltam. .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése