2012. május 1., kedd

A hosszú hétvége ami 4 napos volt gyorsan letelt. Pénteken még azt gondoltam,rengeteg sok mindent
be tudok pótolni, és meg tudom csinálni az elmaradt adminisztrációmat. Sajnos azt vettem észre,hogy
kedd van. Holnap reggel megyek dolgozni. A hétvége családi körben telt el, biztos azért  tűnt rövidnek.
Minden percét élveztem. Együtt ebédeltünk,sétáltunk, fürödtünk. A városunkban lévő termál
fürdőben fürödtünk  vasárnap és hétfőn délután is. A tulajdonos annyira nem rugalmas, pedig
rengetegen voltak a fürdőben, hogy feltöltötte volna az üres medencéket. Sokan választották a
pihenésnek ezt a módját , szép idő volt, 30-31 fok,szinte nyári  meleg.
Bekapcsoltam a tv-t egyszer a hét végén, hallgattam a híreket. Jobb lett volna ha nem hallgatom,
mert, most a cukor betegek regulázása következik. A hírekben ismertették,hogy, aki nem tartja
be a diétát, megvonják a támogatást, és ki kell fizetnie a drága gyógyszert teljes áron. Aki ezt a
rendelkezést kitalálta, nem volt még olyan hozzátartozója, akinek cukor betegsége volt. Sajnos a
nővérem cukor beteg volt, és nem tudta a diétát betartani, akármennyire igyekezett is.
Remélem ezen majd enyhítenek, és nem lesznek ilyen szigorúak, mert nem tudják betartani a diétát
 inkább másfajta diéta kellene, és másfajta gyógyszerek..


.

Strandolunk !
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése