2012. március 3., szombat

Megfordult a programom, nem én mentem Budapestre, hanem a lányom utazott le hozzám.
Barátnőjével jött le kocsival, haza pedig már inter city vonattal ment. Nagyon  jól éreztük magunkat.
A fürdőben /termál/ nagyon szép napsütéses időben fürödtünk kint a szabadban.
Ebédelni a Fortuna vendéglőben ebédeltünk.  Én paleo étkezést folytatok, ennek megfelelően
grillezett harcsát ettünk ,salátával. A menüből a palacsintát becsomagoltattuk,és elvittem a
fiamnak. A paleo étkezésnek nagyon sokat köszönhetek. Először is azt, hogy a szervezetem
jelez,ha valamit nem akar. Pl 4 éve szedek a szívemre gyógyszert, és a paleó étkezés első
hónapja után nagyon köhögtem. Kiderült, a gyógyszertől, megnézték ultra hanggal,semmi baja
a szívemnek. A gyógyszert abbahagytam a köhögés 3 napon belül megszűnt, jól vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése